Terenska nastava osmaša

 

Učenici osmih razreda su u srijedu, 4.6.2025.  posjetili  Mariju Bistricu, najveće hrvatsko marijansko svetište. Povijest svetišta vezana je uz čudotvorni kip Majke Božje s Djetetom u naručju, čije je štovanje  započelo u 16. stoljeću. Bazilika Majke Božje Bistričke nalazi se na povišenom položaju u središtu Marije Bistrice i zaštićeno je kulturno dobro.

Posjetili smo Muzej krapinskih neandertalaca koji je jedan je od najmodernijih muzeja svijeta. Bogat najnovijim tehnološkim dostignućima uz brojne vizualne, olfaktivne i ine senzacije, donosi nam fascinantan svijet neandertalaca, ali i baca nas u vrijeme samog početka svijeta pa tako posjetitelji mogu uživati u rekonstrukciji teorije Velikog praska, kemijskoj i biološkoj evolucije i na tren osjetiti svu snagu prapočetka.
Prikazan je i postanak svijeta, povijest zemlje, pojava prvih organizma što posjetiteljima omogućuje praćenje slijeda razvoja života od prvih hominida koji su sišli s grane do krapinskog neandertalca koji je predstavljen u polušpilji hiperrealističnim skulpturama renomirane francuske umjetnice Elisabeth Daynes. 

Prošetali su pješačkim stazama uz nalazište krapinskog pračovjeka na brdu Hušnjakovo, te vidjeli nađene predmete koje je izradila ljudska ruka, šiljci, koštana sjekira…

Kupanje i sunčanje na vanjskim bazenima Vodenog planeta u Termama Tuhelj, učinilo je ovu terensku nastavu nezaboravnom.

                Učiteljice                                                                  Marina Vukić Vdoviak

Vesna Lerinc

Snježana Fuis

 

Pročitajte još

Intervju sa stablima

Intervju sa stablima

Naši Globovci Toni Alić, Lovro Milić i Matej Šobat priključili su se projektu u sklopu GLOBE programa. Izradili su intervju sa stablom koji možete pogledati pod opširnije.  Njihov video nalazi se ovdje: https://youtu.be/T6M49egZEJ0  Sve...

Rainfall and Flooding Campaign

Naši vrijedni Globovci uključili su se u projekt koji organiziraju Irske GLOBE škole pod nazivom Rainfall and Flooding Campaign. Naši zadaci u ovom projektu su: pratiti količine padalina na našoj školskoj GLOBE postaji mjeriti pH...

Skip to content