2021-03-22 16:10:17

Geometry Dash

Geometry Dash je arkanda mobilna igra razvijena 2013.  u Švedskoj. Autor i dizajner igre je Robert Topala, a izdavač igre je RobTop games.

Geometry Dash koristi jednostavan sustav za kontroliranje pomičnog lika, koji skoči u zrak pritiskom na ekran. Korisnici ne mogu kontrolirati brzinu kojom se lik kreće. Vrijeme i ritam su ključni dijelovi igre.

 

Cilj igre je završiti etapu dolaskom na kraj tečaja. Međutim, ako igrač sruši prepreku, mora početi ispočetka. Sve razine (izuzev prve dvije u punoj inačici) otključane su od samog početka, tako da se može igrati izvan reda. Šiljci i druge opasnosti su često prisutne kako bi otežale igru većini početnika. Uz put, igrač može prikupljati do tri tajna novčića razasutih u skrivenim ili izazovnim područjima. Tajni novčići pomažu otključati druge značajke, kao što su novi likovi i postignuća. Na vrhu ekrana u zadanom načinu igre, može se vidjeti napredak u razini. To se, međutim, može po želji isključiti. Boje nekih objekata u igri, a ponekad pozadine, također mogu ovisiti o samoj boji lika. Početne razine su vrlo jasno uređene, a što je razina teža, dolaze prepreke i zbunjujući ukrasi, pozadina koja treperi, rotira, pulsira, a pojavljuju se i nevidljive prepreke i pozadinski elementi. 

https://youtu.be/I3LFTGTIWoI


Osnovna škola Antuna Mihanovića Osijek