preskoči na sadržaj

Osnovna škola Antuna Mihanovića Osijek

Login

 

Anketa
Bavite li se sportom?





Česta pitanja
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
Oglasna ploča
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: nema podataka
Kalendar
« Studeni 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

Defektolog

  Što radi školski defektolog?

 prof. rehabilitator Sanda Zlatarić

(Defektološki fakultet u Zagrebu je 1998. godine promijenio naziv u Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, tako da zvanje koje se dobija na fakultetu nije više defektolog već profesor rehabilitator.)

Kroz godine rada u školi uvidjela sam da većini djece nije jasno što radi defektolog, odnosno rehabilitator.  Posao školskog defektologa obuhvaća savjetovanje, prevencija, dijagnostika i terapija različitih oblika posebnih potreba u djece.

Defektolog - rehabilitator radi s različitim oblicima teškoća i poremećaja u razvoju kao što su: oštećenja vida, oštećenja sluha, mentalna retardacija, neurorazvojne teškoće, autizam, motorički poremećaji i kronične bolesti, komunikacijske teškoće i poremećaji, teškoće i poremećaji čitanja i pisanja, teškoće učenja,

Važan dio rada je i savjetovanje roditelja i obitelji.

Savjetujem učitelje u školi o odabiru najboljih metoda i postupaka u radu, pomažem u izradi prilagođenih programa, dajem nastavnicima smjernice o metodama i postupcima poučavanja djece s posebnim potrebama.

Preventivna djelatnost obuhvaća postupke rada s djecom rizičnom za nastanak teškoća i poremećaja različitih oblika.

Dijagnostički postupci koji se provode uključuju primjenu suvremenih mjernih instrumenata uz visoki stupanj kompetencije dijagnostičara za interpretaciju dobivenih podataka. Nakon provedenih testiranja u mogućnosti smo timski( pedagog, psiholog, defektolog, nastavnici) predložiti model školovanja koji bi bio najprikladniji za učenika.

Terapijski rad s djecom s posebnim potrebama svakako je najvažniji.

S obzirom na posebne potrebe djece radim s više grupa za rehabilitaciju:

·        pomoć u učenju

·        rehabilitacija motoričkih poteškoća

·        slušni integracijski trening - Mozart terapija glazbom - za učenike koji imaju poteškoće koncentracije

Na početku svake godine sudjelujem u pred upisu u prvi razred s djecom kod kojih je već uočena neka poteškoća.

Želim naglasiti kako svi mi imamo po nekada posebne potrebe. Dobro je u takvim trenucima imati nekoga pored sebe tko je educiran pomoći nam. Primijetila sam kako je u školi kod dijela učenika, ali i njihovih roditelja prisutan  i izražen negativan stav prema odlasku na razgovor defektologu. Smatra se sramotno ili kao kazna. Imat neki problem nije sramota. Sramota je skrivati ga, negirati i bojati se što će reći drugi.

Stoga draga djeco, ako imate poteškoće slobodno se javite!

Moje radno vrijeme je svaki dan od 8:00-14:00, broj telefon na koji se mogu javiti roditelji je 495-490.




preskoči na navigaciju