preskoči na sadržaj

Osnovna škola Antuna Mihanovića Osijek

Login

 

Anketa
Bavite li se sportom?





Česta pitanja
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
Oglasna ploča
Kalendar
« Prosinac 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji

Psiho kutak

PSIHO KUTAK

mr. spec. Silvija Mihaljević, klinički psiholog

Na početku svog rada u školi, predstavljajući se djeci, često sam čula komentare „Nisam ja lud!“ te se suočavala s brojnim predrasudama od strane djece, a i roditelja, vezanim uz moje zanimanje. Kako bi djeca, a i roditelji mogli shvatiti zašto je psiholog u školi, trebali bi znati što je to psihologija pa sam odlučila krenuti od definicije:

 

Psihologija je znanost koja se bavi proučavanjem ljudskog ponašanja i doživljavanja, a psiholozi pokušavaju razumjeti ljude, što misle, kako se osjećaju, te tako predviđati i eventualno mijenjati njihovo ponašanje.

 

Psiholog u školi, dakle, radi s psihički zdravom djecom kad imaju nekakvih problema, npr. problemi učenja, nasilje od druge djece ili roditelja, strah od ispitivanja i brojni drugi strahovi, emocionalni problemi, agresivnost, razvod roditelja, gubitak bliske osobe ... 

Isto tako, kroz razne ankete ispitujem mišljenje djece, roditelja i nastavnika o situaciji u školi, njihovom zadovoljstvu školom, promjenama kroz koje prolazimo i sl.

Predavanjima educiram nastavnike i roditelje o aktualnim temama iz područja psihologije: Zadovoljstvo životom, Stres, Kako se izboriti za sebe, Komunikacija i sl.  
 
Na početku svake školske godine radim predupis u prvi razred kada testiram i upoznajem svako dijete te učitelje i roditelje upućujem na djecu koja bi eventualno mogla imati problema s učenjem i ponašanjem ili na darovitu djecu koja također zahtijevaju drugačiji način rada.
 
S osmim razredima obavljam profesionalno informiranje i savjetovanje u vezi s izborom budućeg zanimanja.
 
Surađujem ponajprije s pedagoginjom i defektologinjom, ravnateljem i nastavnicima, a po potrebi i s drugim djelatnicima. 
 
  
 U svom radu koristim razne metode:
- testiranje djece kako bi utvrdila intelektualne sposobnosti djeteta i osobine ličnosti
- razgovor, igru, crtanje, savjetovanje bilo individualno u svom uredu ili grupno u razredu kroz razne radionice
 
Brojni problemi koji su započeli u djetinjstvu, ostavljaju svoj trag i u odrasloj dobi.  Iz tog je razloga bitno kod djece razvijati svijest o postojanju raznih načina suočavanja s problemima, kao i uputiti ih na odrasle osobe koje im u tome mogu pomoći.
Neku djecu na razgovor upute nastavnici ili roditelji, a neka dođu i sama što posebno pohvaljujem. Kada osoba sama traži pomoć, spremnija je prihvatiti podršku drugih, a tad se i problem brže i lakše rješava.
 
Zato, draga djeco, kad vas nešto muči, slobodno se obratite!
  
Moje radno vrijeme je svakodnevno od 8.00 do 14.00, a broj telefona na koji se roditelji mogu javiti je 200 328. Djeca mogu svoja pitanja, sugestije i probleme iznijeti i anonimno, u Sandučić povjerenja postavljen u holu škole.



preskoči na navigaciju