« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Učenici petih razreda šk. god. 2009./10. su s psihologinjom prošli radionicu „Kako učiti“. Tijekom radionice u grupnom radu, obradili su teme:
1. Koji su preduvjeti učenja?
2. Kako održati pažnju?
3. Što je učenje i učenje s razumijevanjem?
4. Kako učiti napamet?
5. Kako učiti?
Isto tako, u dogovoru s razrednicama 5. a, 5. b i 5. c razreda, održan je grupni roditeljski sastanak na kojem je psihologinja održala predavanje pod nazivom „Kako pomoći djetetu u učenju i pisanju domaćih zadaća“.