« Travanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Geometry Dash je arkanda mobilna igra razvijena 2013. u Švedskoj. Autor i dizajner igre je Robert Topala, a izdavač igre je RobTop games.
Geometry Dash koristi jednostavan sustav za kontroliranje pomičnog lika, koji skoči u zrak pritiskom na ekran. Korisnici ne mogu kontrolirati brzinu kojom se lik kreće. Vrijeme i ritam su ključni dijelovi igre.
Cilj igre je završiti etapu dolaskom na kraj tečaja. Međutim, ako igrač sruši prepreku, mora početi ispočetka. Sve razine (izuzev prve dvije u punoj inačici) otključane su od samog početka, tako da se može igrati izvan reda. Šiljci i druge opasnosti su često prisutne kako bi otežale igru većini početnika. Uz put, igrač može prikupljati do tri tajna novčića razasutih u skrivenim ili izazovnim područjima. Tajni novčići pomažu otključati druge značajke, kao što su novi likovi i postignuća. Na vrhu ekrana u zadanom načinu igre, može se vidjeti napredak u razini. To se, međutim, može po želji isključiti. Boje nekih objekata u igri, a ponekad pozadine, također mogu ovisiti o samoj boji lika. Početne razine su vrlo jasno uređene, a što je razina teža, dolaze prepreke i zbunjujući ukrasi, pozadina koja treperi, rotira, pulsira, a pojavljuju se i nevidljive prepreke i pozadinski elementi.
https://youtu.be/I3LFTGTIWoI